lördag 1 september 2007

20-års kalas

Ikväll har min bror 20årskalas för släkten. Jag HATAR släktkalas. Mest för att man måste va så förbannat artig och fråga massa saker som man inte vill veta svaren på egetnligen. Min släkt och jag är inte så tajta. Jag gillar att prata med dom jag tycker om, dvs 2 pers av alla 25 som kommer. Fast jag e med ändå, mest för att alla förväntar sig det. Sedan är jag även med för att va snäll mot min bror, för honom tycker jag otroligt mycket om.

När jag fyller 18 så ska de inte vara nått släktkalas i mitt hus inte. Jag ska ha lite drop-in, om man vill komma
så kommer man, man behöver inte vara finklädd och inte ha present med sig. Då är det mycket mer avslappnat, man kan sitta och tjattra lite över en bit mat och bara ta de lungt. Det är så jag vill umgås med min släkt. Inte bakom en jäkla maskerad av fina kläder som man sätter på sig bara för att, inte att man är snäll för att man får presenter och att man bjuder på värsta middagen för att dom förväntar sig de när de gett något. Nej usch. Men som sagt, jag ska ifall närvara och gästerna kommer börja komma om 10 minuter. Idag har jag varit så seriös att jag fotat min outfit och allt så den får ni också se. Jag är nöjd med tanke på att mamma vill att jag ska se "normal"(som hon uttrycker det) ut. Jag tycker nog att jag lyckats, vad säger ni? Sry att bilderna är snea men jag hinner inte ändra nu:P


-Linne - Hm, tyskland
-Jeans - Gina T
-Skor- Bianco
Håret släppte jag ut sen, de blev typ hollywoodlockar som vanligt.

Adios, hoppas ni har en trevlig lördagkväll!

Inga kommentarer: