måndag 3 september 2007

Apor i bur eller fiskar i ett akvarium

Idag har varit en rolig dag. På morgonen skrev jag den bästa engelskauppsats jag någonsin kommer att skriva. Jag är däremot inte säker på om jag skulle skrivit det jag skrev. Jag har ångrat mig mkt, men läraren har redan läst det och gjort är gjort. Det blev en himla bra uppsats ifall. Men min barndom ska nog inte tas upp mer, dels för att det belv väldigt jobbigt att skriva om det och sedan för att det känns lite fel att han ska läsa det. Men men. Det blir nog bra för han är förstående. Och snäll. Han är alltså en bra lärare.

Senare under dan hade vi 4 timmars hål. Vi försökte fördriva tiden i täby C men till slut blev man för trött på att vara där. Men med mig hem hann jag få ett pippityg i blått. Jag är supernöjd med det och ska göra en tygpåse av det. Bild kommer senare på både tyg och skiss.

Väl i skolan hamnade vi med massa choklad i Akvariet som vi kallar det. En datasal i glas som är som en bur i centralhallen. Där frossade vi choklad och fick feta nikkokicken så vi började leka med datastolarna som har hjul. Vi puttade varandra så vi åkte och gud vet hur fåninga vi var. Allt skedde under totalt asgarv och vi var supernöjda. Vi hade svårt att bedömma om vi var fiskar i akvariet eller apor i en bur. De som tittade in på oss såg däremot med skeptiska blickar, hahahaha, de skulle bara veta vad vi garvade åt dem:D

Jag körde idag också, jag var gryyyyym. Eller ja, jag fick bara kärringstopp 2 ggr. Det är grymt för mig. Och så körde jag på vägar där det fakitkst fanns andra bilar. Jag börjar bli duktig enligt mig själv, haha.

Jag har hunnit springa också, riktigt hurtigt. 4 km tror jag det blev ungefär, tog mig 30 min och sedan strecht. Nu kl. 20:30 så börjar ett tvprogram på ettan som tydligen ska va skitbra enligt dns reporter. Så jag ska bänka mig i tid till det men först så får ni en dagens:


¤Taights(hur det nu stavas) - Lindex
¤Tunika - Vero Moda
¤Trench - Zara
¤Skärp - Zara
¤Skor - Istanbul
¤Väska - Esprit

bilden har dålig upplösning p.g.a. stress, kankse fixar det senare!

Inga kommentarer: