söndag 30 september 2007

PA går super!

Guuud, förlåt att jag inte updaterat som jag sa men jag har fastnat helt i mitt PA. Jag har ju precis bytt och det nya är superroligt och det går jättebra! Jag är glad som en lärka nu. Så nu kommer de komma lite sena uppdateringar, senaste från i torsdags. ooops.

Igår va jag ifall på middag med "italenarena". Det var skoj, inget superspecc hände. Det som var värst var väl att jag fick världens klädångest och hade ingen aning vad jag skulle sätta på mig, panik panik panik! Tillslut blev det ett långt linne med mycket vidd. Så hade jag ribbstickade strumpbyxor under. Jag fick sminka mig och fixa frisyr i bilen för det hanns inte med att göra hemma inte. Dessvärre insåg jag när jag kom dit att jag hade behövt ha en kjol på mig. F***N. Det såg verkligen inte bra ut. Jag hade behövt ha ett halsband också. F*CK. Så kändes det. Som tur var märke endast jag att detta behövdes och jag fick beröm för min klädsel ändå, hur det nu kunde gått till. Därför bjuder jag inte på nån outfit från igår, men ni kan ju tänka er hur det såg ut. Som kompesation bjuder jag på en från i torsdags istället:

Jeans-Roxy
Tunika-Vero Moda
Skor-Converse
Skärp-Hm
Halsband-Mammas gamla
Halsduk-Lindex
Skinjacka-Hm
Väska-Esprit

Nu ska jag promenera till affären, sen kommer lite nytt och fredagens, som skulle kommit igår, adjöks för now!

Inga kommentarer: