onsdag 5 september 2007

Finn fem fel!

Nu är äntligen min kjol klar. Den ser ut precis som jag tänkt mig men ändå är jag inte nöjd med den. Jag vet inte riktigt vad felet är, jag tror det beror på att den är för lång. Ska rådslaga lite med mamma och Keeke. Dom brukar båda vara bra på det.

Det jag är rädd för om jag kortar av den är att den kommer att se lite slampig ut därbak. Paperbag effekt kommer göra så den åker upp så oerhört mycket om den inte har lite längd och tyngd där bak. Men den ser mycket snyggare ut framifrån om den är kort. Jag tycker de e coolt att ha lite längt på kjolarna också så man inte visar ALLT man har som vissa andra gör i min klass(väljer dock att inte nämna namn men folk vet nog vilka de berörda är). Men ja, som sagt så ser den ut på följade sätt än så länge:






Jag ska provanvända den imorgon utan några ändringar och så får jag sedan se hur jag gör med den. Jag ska också kolla vad kompisarna i skolan säger om den. Majla brukar ha bra smak så hon ska få va med och bestämma lite också. Har för övrigt lovat att sy en tygväska till henne också, och virka henne en väska. Förstår inte att jag orkar:P

Bilderna e snea igen, sorry!

Inga kommentarer: