tisdag 25 september 2007

Slalombralls



Nu kommer äntligen skidbrallorna, ursäkta att dom är lite sena men jag har haft mycket för mig, som vanligt. Men här är ifall skönheten. Tyvärr gjorde dom sig inte så bra på bild, dom är mkt coolare i verkligheten. Dom kommer passa perfa till skidorna och pjäxorna och nu är det bara jackan kvar så har jag en bra komplett skiddress i baggyformat. Dom är lite stora men jag tycker det är skönt. Är ju van vid mina tajta skidbrallor som man inte får ner ett enda klädesplagg i. Man kan lätt säga att dom är obekväma. Nu är bara frågan vad man ska ha för jacka till. Eller ja, att det ska vara en annorack är ju redan klart. Men killen i skidaffären fick mig att tveka på om den ska va svart. kankse ska jag ha en mer färglad? Ja, vi får se, de måste ju gå bra ihop med både hjälmen och brallorna. Helt enkelt dagens ilandsproblem:P haha

Slalombrallor, Rossignol från team sporta 1400kr (40% rea)

Inga kommentarer: