fredag 14 september 2007

Nu eller aldrig

Nufan, nu ger jag mig på riktigt. Seriöst, aldrig mer, never ever agian. Jag ska börja leva i ett seriöst celebat den hän gången. Förra gången fuckade det sig lite, mest att jag saknade en gammal kille från några år sen när jag säg att han fått ny tjej. Jag blev smärre galen och smed hemska hemska planer. FY PÅ MIG!

Men som sagt. För att bevisa min nya era har jag nu gjort som i grey's anathomy. Jag har börjat virka (dom stickade men skitsamma). Har virkat lite småsaker i veckan och nu börjat på min första mössa. Det här ska bli seriöst. Jag ska börja leva i celebat.

Jag och bella ska till och med starta förening på skolan. Inte celebatförening utan virkförenng. Men vi ska döpa den till Celebat 4 lajf för ja, vet inte varför, för min skull kankse? Det känns bra.

Helgen ska bestå av plugg och träning. En till sak som har med mitt celebatliv att göra, jag ska bli vältränad och kostduktig! Det är alltså som upplagt för ett nederlag. haha. men vi får se. håller er updated mer el mindre. adjäks!

Inga kommentarer: