tisdag 11 september 2007

Little late

Så. Nu sitter jag här igen. Men mest för att jag inte kan sova. Jag fick dock även lite dåligt samvete för att jag inte lagt upp några dagens så här kommer två stycken. Om jag ska vara ärlig så har jag inte tagit så många kort på mina dagens, fu skäms på mig! Men tiden är knapp och det tar tid att fixa till dem. Därför så kommer det i framtiden endast bli ett kort och se ut som den undre bilden gör. Jag vet att det är mycket tråkigare och vanligare men jag har inget val om jag ska hinna med allt.

Idag var jag i tvhuset och satt publik till ett program. Det var superoligt och jag rekomenderar verkligen att sitta publik även om det blir lite jobbigt att le mycket och klappa hela tiden. Annars så var det superskoj!

När vi(Jag, Mills och Keeke) va inne i stan så passade vi även på att gå in en sväng på carlings. Jag köpte ett jättefint linne där som jag ska ha på lördag när vi ska fira morfars 75årsdag. Ledig och casual klädsel är det som gäller och det linnet kommer att passa perfa! Han som stod i kassan var även grymt snygg vilket gjorde hela besöket mkt trevligare. haha.

Under vår lila shoppingpromenad så kom vi även fram till att Urban Outiftters har den snyggaste affären när det gäller miljö och även den snyggaste arbetaren. Gosh! Jag dör seriöst varje gång jag går in där. Tror ni man kan be honom att följa med in i provrummet som smakråd? haha. det skulle vara riktigt niice.

Hm. nu har jag babblat av mig nod, jag vet att det är väldigt osammanhängande text och inte så bra svenska men jag orkar verkligen inte korregera det så ni får helt enkelt tåla det. Jaja. här kommer de två dagens jag lovade:



¤Linne - MQ
¤Kjol - Omsydd från Flash(mammas gamla)
¤Kofta - Hm
¤Leggings - Lindex
¤Skor - Nya från din sko, mkt nöjd med dem
¤Halsband - Hm, vårt allas hm!


¤Vringad tröja - Hm (iiigen)
¤Kjol - Sytt själv
¤Skärp - La Redoute, eller hur de nu stavas
¤Skor - Din sko, samma som ovan

Den nedersta hade jag på min kompis 18årstårtkalas. Jag hade även samma kjol och vringad tröja idag på tvhuset men kombinerade det med ribbstickade strumpbyxor och mörkbruna högklackade stölvar.

Nu väntar sängen och lite modesty. ADJÖKS!

Inga kommentarer: