söndag 2 september 2007

Mashed!!!

Gårkvällen blev lyckad värre ändå. Ci och Malin förgyllde kvällen innan vi fick extarbesök av Simon. När han väl kommit så slängde vi oss i soffanoch körde Mashed tournament. HAHAHAHHA. Det är utan tvekan det roligaste spelet som finns:)

För er som inte vet vad Mashed är så fungerar det ungefär likadant som Micromashines fast på Xbox. Man är små bilar som åker runt en bana och ska vinna poäng. Självklart så kan man döda och crasha varandra. Sen när din bil är död så kan du skjuta missiler på andra bilar:D

Eftersom Simon kunde alla spelets banor utantill så startade jag, Ci och Malin en självklar pakt . Ibland gick de superbra och pakten övervann allt, men ibland så vann han ändå, av nån jäkla underlig anledning. Men de vanligaste kommentarerna under kvällen blev:
"VAFAN, VARFÖR SKJUTER NI PÅ ROSA?! HON HAR JU INTE VINSTCHANS!!!" Simon blir en aning uppspelt när Ci skjuter på mig istället för Malin, hahahahhaaha.
"Fan, de här e ett jävla farsistspel" = Det går dåligt för Ci.
"JAAAAAAA, IIIIIIIIIIH, IIIIIIIH, SKYYYYYYNDA!!!!!!" Jag håller på att förlora.
"YEEEEEEEEEES" Anniksa Sörenstamsgesten görs. = Ci vann.

Hm, jag skulle kunna göra en otroligt lång lista men med tanke på att ni förmodligen inte ritkigt förstår det roliga så avslutar jag den där. Jag har för övrigt börjat läsa en jättebra bok, Hatet heter den. Kommer bli perfekt kvällsläsning tills Denise Rydbegs nya bok Åse kommer ut.

Idag kommer det att bjudas på en del skola, långprommis med mamma, städning och lite xboxlir med brosan. Imorn börjar allvaret igen. USCH!

Inga kommentarer: