tisdag 25 september 2007

Kent - Ingenting



Klänning -
Miss Selfridge, köpt i Turkiet
Tee - Hm
Strumpisar - Lindex
Skor - Bruna ballerina i mocka med stor rosett fram, Turkiet (ej på bild)

Jag vet att jag tjatat om rubriklåten förut. Men den är skitbra. Och jag har lyssnat sönder den idag. Men den är grymt grymt grymt bra. Jag älskar den. Den är även dagens soundtrack för allt har gått åt helvete, idag igen. Men jag har ifall lycakts göra klart en mössa till ena kusinen. Ni kommer få se dem när alla mössorna när klara. De är sammanlagt tre st. Dom två första e jag nöjd med så det blir nog bra:) Jag va på gymmet idag också. Alla stirrade. Keeke tror att de har med mina löparshorts att göra, men vadå? Löparshorts. Det är inget konstigt med de. Men folk stirrar ändå, det gör mig irriterad. Nöjd e jag ifall att jag inte tränar på kvällen för då raggar killarna också. Usch det är ju tabu! Man raggar inte upp en brud när hon är svettig och kämpar med att träna. Det är jobbigt nog som det är. Att man dessutom ska va snäll, trevligt och helt plötsligt behöva se lite snygg ut är omöjligt. Man kan ragga efteråt. Inte under. Snart ska jag sätta mig och dega framför tvn. Egentligen behöver jag göra paarbete men det får jag vänta med. Orkar inte med det alls nu. Jag har skrivkramp i arbtet och får inte ihop någon bra frågeställning. Funderar på att byta men det känns nästan ännu jobbigare. Jag får se hur jag gör.

Ska kila nu ifall, adios!

ps. blogger vill inte ge mig en bild just nu men den kommer sen!

Inga kommentarer: