onsdag 26 september 2007

En stressig dag som framkallat kreativitet

Idag har jag varit produktiv. Mest för att jag varit tvungen. Jag har precis skrivit de sista raderna i min skogsrapport som ska in på naturkunskapen. Egenltign finns det ett mycket finare ord men jag kan inte stava till det och jag okrar inte rota fram papprerna igen. Ni får klara er med skogsrapport. Tidigare idag hann jag skriva en artikel till till mitt PA. Det kändes skönt för nu känns det som att det är möjligt ifall. Det trodde jag inte från början. Jag funderade förut på att byta PA arbete, nu funderar jag igen. VI får se hur det blir, måste hur som helst prata med min PA handledare om det. Den saken är ju helt klar.

Jag har städat idag också, hela huset plus att jag har strukit. Det känns skönt, nu är man lite rikare. Det jag ska göra inom den närmaste framtiden är att ta fram min symaskin och fortsätta på min pippipåse som ska bli träningspåse (tror jag). Vetinte mer vad jag skriva så adjöks!


Tisha - Hm
Mjukisbralls - Calvin Klein
Kofta, favvon - Boomerang
Jättefina strumpor som brallorna är instoppade i för att de inte ska fasta i cyklen - Hm (antar jag)
+ min fina dörr och en sån där jag-vill-ha-städat-rum-tack som kommer från nått hotel

adjöks igen!

Inga kommentarer: