lördag 8 september 2007

Ett stycke dålig människa eller ett stycke för kort dag

Jag vet att jag inte skriver alls nu. men jag har inte tid ALLS!!! All min tid går åt att hålla mig flytande i skolan/träna/äta/sova/klara mina måsten på den sociala frågan. Bloggen har jag inte tid med just nu. Ska se om jag kankse får lite tid över imorn, men då måste jag även gå på födelsedagskalas, köpa present och jobba med PA. PA:t är viktigt nu, har försummat det en del. FY PÅ MIIIIG!. usch. På måndag ska jag träna med Keeke + stryka MASSOr. kankse har jag tid att blogga lite på tisdag?

Det gick ifall väldigt bra igår när jag serverade. Tjejen från cateringen tyckte jag var superbra och det hela slutade med att jag gav henne min mail och mitt nummer så skulle hon ringa mig om hon behövde hjälp. Kändes superskönt.

Pengarna jag fick ska nog gå till ett PSP eller DS tror jag. Vet dock inte vilket av den jag ska köpa. Får filura på det.

Nu är det sängen och slutet på min bok i Hatet som gäller. Sussa sött alla nattugglor(om man nu får säga det så tidigt på kvällen?)

Inga kommentarer: