tisdag 18 september 2007

träningskläder

idag när jag tränade så glömde jag jobbigt nog mina överdragsbrallor. det resulterade i att jag var tvungen att ta bussen hem i mina korta, tajta träningsshorts. och man kan ju minst sagt säga att dom drar åt sig blickar. men det roligaste var ändå när jag precis kommit ut ur gymmet och fått på mig jackan. då står det ett par fjortisar och stirrar på mig. så säger den ena:

- meen gud, vad har hon på sig egentligen?
- jag vet inte. svarar den andra och sekunden efter tar den tredje ton.
- men asså, de där måste ju va en sån person som badar naken också.

jag tycker det var så underbar slutsats. bara för att jag åkte hem i ett par träningsshorts så badar jag naken. hahaha! Men möjligtvis så trodde dom väl att jag hade haft mina träningshorts, löparskor + överdragströja på mig hela dan, vem vet?

Inga kommentarer: