söndag 23 september 2007

Övningsköra

Idag har jag kört den stooora bilen. Det var svårt. NEj men den stora va så mycket större och tog massa plats på vägen. Jag körde nästan på vår vän när jag skulle svänga in på ica, det var superpinsamt, jag hoppas inte han tog illa upp för jag krockade ju faktiskt aldrig. Men det var rysligt nära. Väl på ica så inveseterade vi i lite lakosfria produkter, bla. mjölk och kakor. Jag har insett att mitt liv kommer bli nästan kakfritt nu, det känns jävligt sorgligt fakiskt. Men det vore ju ändå bra, min kakkonsumtion behöver skäras ner. Jag äter ju typ, miljoner kakor per dag. Och det är inte så bra för magen. Annars gick bilkörningen bra. Jag körde på stooora vägen. Hahaha, kom ända ut på täbyvägen och körde i 50, woooow!

Idag harjag också köpt nya skidbrallor, är skitnöjd med dem och de va på rea så de kostade bara 1400 kr. Det kommer bild på dem senare, dom är grymt snygga. Som jacka hade jag tänkt ha en svart annorack troro jag. Men jag kan tänka mig annan färg också, men annorack är självklart, lätt snyggast. Det är dock väldigt opraktiskt men det får vara, man kan ju inte få allt.

Nu ska jag jobba med PA, men somsagt, senare kommer skidisarna och så min nyvirkade mössa!

Adios!

Ps. låten övningsköra med SMK är grymt bra, rekomenderas för er som lyckats missa den.

Inga kommentarer: