torsdag 30 augusti 2007

I've been off...

Ja, jag vet att jag har varit borta ett litet tag men jag måste säga att skolstarten var jobbigare än väntat. All ångest på väg till skolan/all dramatik i skolan/alla lektioner man måste LYSSNA på/alla läxor tog mer kraft än vad jag kom ihåg efter två månaders sommarlov. För att hålla mig levande så har jag shoppat. Shoppat bra saker:) En ny väska, billigare än DKNY från Esprit. Denna kostade bara 500 kr vilket kändes lite bättre. Och så var det oerhört bra insida på den, flera små och stora fack, precis som jag vill ha det. Sedan har jag även köpt en Tweetytischa från H&M:s barnavdeling och till sist ett par skor från Din sko som jag inte är säker på att jag vill behålla. Bilder kommer att komma upp imorgon eftersom jag måste ägna kvällen åt lite "vakna till liv saker", dvs slappt filmtittande och telefonprat:P

Träningen har också börjat igen och jag känner mig förvånasvärt stark faktiskt:) Igår sprang jag 4 km och den korta sträckan gick mycket bättre än vad jag trodde. Ska nog hoppa upp på 5 km direkt så att jag kommer igång ordetnligt. Snart kommer min friskis och svettis säsong igång också. Men andra ord, jag är trött i kroppen också!

Anna

Inga kommentarer: