torsdag 23 augusti 2007

Tjollahopp!

Hejsan hoppsan! Nu har jag kommit hit för att jag bytt blogg. Den förra operatören(eller vad de nu heter) sög. Visserligen va den lättorienterad men man kunde bara ha en bild per inlägg vilket retade gallfeber på mig. Så nu kör jag på nytt, igen.

Antar att man ska berätta lite om vad man är för filur då. Anna heter jag, är 17 år (blivade 18) och går i gymnaiset... Eller skit i dom vanliga sakerna. Vi börjar om:

Det jag kommer skriva om är jag, mig och allt omkring mig. Vad som är omkring mig skiftar men för tillfället gäller det mest att sy, träna, va med kompisar och lyckas snika sig in på krogen även fast man är 17 OCH har tandställning. Skolan börjar snart, dvs mer rutiner och så. Då kommer nog bloggandet även ta och öka markant eftersom jag har en del tråkiga datalektioner.

Så på den här bloggen kommer du mest hitta de klassiska outfitbilderna för dagen(dom har jag mest för att jag e fotokåt och tycker att jag klär mig snyggt). Du kommer även att hitta saker jag håller på att sy, har sytt eller ska sy. Sedan vad som insperar mig och en del klagoutbrott när jag inte orkar med livet längre. And thats it, no more no less. Adios så länge!

Ps. jag ska väl tillägga att ni kommer få dras med en och annan historia om killar också...

Inga kommentarer: