söndag 26 augusti 2007

My addiction is Kvarg

innan inlägget börjar så bara: Stavas addiction sådär? Känns som att det blev nått fel där:/

Nu börjar det offenciella inlägget:
KVARG:D Här sitter jag, 21:48 en söndagkväll, ca. 15 timmar innan skolstart och vad gör man för att dämpa deprssionen? Jo man äter kvarg:D Världens godaste sak. Helt underbart att någon kunde uppfinna en kalirofri sak som är en blanding mellan glass och vaniljsås. Mums!

Jag förstår att de låter lite stört men jag älskar de verkligen. Det borde finnas i alla matvarubutiker men än så länge så får man nöja sig med att slinka in på Lidl(kravg är en tysk uppfinning). En fördel med att det är Lidlvara är dock att den är otroligt billig, 8:95 kr för 500g:D

Haha. nu ska jag sluta hylla utan istället njuta av deviantARTs hemsida, adios amigos!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Japp "addiction" stavas så :)
Svar på din fråga: Jag betalade totalt 250kr för stövlarna, och då är fraktkostnaden också inräknad :)

Anonym sa...

deet låter verkligen helt totalt snuskigt!!! och det blir ju inte bättre av att de kommer från äckel lidel! XD hahahahahahahahahahaha men men! :P