fredag 24 augusti 2007

Welcome to the family!

När jag va nere i malmö för några dar sen så kunde inte jag låta bli att köpa med mig en alldeles bedårande DKNYväska hem. Priset sved dock mer än jag trodde, jag fick ge 2600 riksdaler för den. Eftersom den köptes på Åhlens city så kunde jag lämna tillbaka den i sthlm om jag ville. Jag har nu velat jättejättelänge på om jag har råd att ha kvar den och har nu kommit fram till att jag inte alls har råd att ha kvar den men jag komm

er behålla den ändå. Den är tydligen slutsåld på Åhlens city i sthlm och jag känner att jag verkligen inte kan skiljas från den nu när vi spenderat en vecka tillsammans. Så nu ska jag alltså "bo in" min väska med alla mina prylar. Kalender/plånbok/ipod m.m ska nu få ta sin plats i den nya underbara väskan.











Hur skulle ni gjort, behållt eller lämnat tillbaka?

Inga kommentarer: