torsdag 23 augusti 2007

A true friends behavior

Jag e bara tvungen att berätta om den hemskt elaka, osympatiska, dumma, korkade, osanna, onda, grymma, giftiga, djävla, taskiga, plågsamma, otrevliga, skuraktiga kommentaren som Keeke gav mig nere i Malmoe. Senariot var följade:

Vi hade precis vaknat och jag satt på sängkanten som Keeke sov i. Då börjar hon peta med tårna i sidan på min mage. Först reagerar jag inte nämnvärt på de men sen när hon inte slutar så undrar jag vatusan det är som pågår. "Nej vadå, jag petar bara på ditt fett" svarar den onskefulla Keeke. Gissa vem som bryter ut i panik och rusar till spegeln för att kolla var gårdagens öl satte sig nånstans?

Usch, sånna där hemska saker säger man inte till sina vänner av kvinnligt kön. Senare på dan förklarade hon även att jag vägde ton och då va de nära att hon fick en rak höger, för det var hon mer än värd!

Inga kommentarer: