söndag 7 oktober 2007

Vissa dagar har ingen räddning

Usch och fy, hela dagen har bara varit skit skit skit. Det gör att jag ser allt jättenegativt och nu är allt bara ännu mera skit(om det ens går). Jobbade med världens konstigaste tjej idag på jobbet, som gjorde allt precis som hon ville, inte som cheferna ville. Jag blir helt galen på sånt, och så skyller hon allt på mig, jag men det är inte jag som äger caféfanet och bestämmer hur allt ska va!

Nej usch. nu blir jag galen. om inte mer än galen. och brosans flickvän har hållt honom uppe hela natten för att hon grät över skolan, jamen som att vi andra inte har nått att göra eller? Jag kommer inte ha en minut fri (så förvänta er inga blogginlägg) förens nästa måndag. Dvs jag kommer ha 14 dagar utan sovmorgon. Gud vad jag gnäller. Vad sägs som att lätta upp stämmningen med lite outfits? JAg vet inte från när dom kommer men skulle tippa på torsdag och fredag. den sista är ehm. suprise? Enjoy!



Linne -
Hm
Kofta - Gina T, band isatt själv
Jeans - Hm
Skor - Bianco
Jacka - Hm
Halsduk - Turkiet
Pippipåse - Gjort själv


Tajts - Zara
Klänning - Åhlens
Knästrumpor - Hm
Skor - Converse
Handvärmare - Gjort själv
Halsduk - Italien


T-shirt - Size Xl på indiska
Jeans - Replay
Halsduk - Gjort själv
Kofta - Hm

Inga kommentarer: